Ми друкуємо на полотні зображення будь-яких форматів, від кишенькових до настінних. Репродукції улюблених картин, стилізовані фотографії, фотомонтажі та колажі, надруковані на полотні за допомогою широкоформатного друку, додадуть вашому інтер’єру нові вишукані обриси. Друк на полотні включає безпосередньо сам друк зображення, натяжку на підрамник, покриття лаком або гелем. Тобто на виході Ви отримуєте готовий продукт.
Друк на полотні можливий будь-якого розміру до 1300 мм на 1600 мм. Ціна такого замовлення розраховується індивідуально а час виготовлення становить 4-8 днів.
Ціни на стандартні розміри наведені нижче, це фотодрук якістю 1440dpi на натуральному полотні. Саме в такому варіанті найбільш насичена передача кольору. Також можливий друк на синтетичному полотні. Для збільшення довговічності використовується друк УФ чорнилом, стійкими до вицвітання і стирання.
Для прорахунку нестандартного замовлення можна зв’яжіться з менеджером будь-яким зручним способом.
Розмір, см | Вид натяжки |
|
Стандартна | Галерейна | |
20*30 | 425 | 380 |
30*40 | 550 | 510 |
40*50 | 680 | 630 |
40*60 | 780 | 720 |
50*70 | 985 | 915 |
60*90 | 1420 | 1330 |
80*110 | 1885 | 1775 |
100*130 | 2430 | 2300 |
130*160 | 3360 | 3200 |
На сьогоднішній день, існує два основних види натяжки полотна на підрамник — класичний і галерейний способи. Метод класичної натяжки народився в Європі на початку XVI століття, як спосіб закріплення полотен на дерев’яному підрамнику для подальшого нанесення олійного живопису. Важливо було натягнути і закріпити його таким чином, щоб забезпечити рівномірну, ідеально-рівну поверхню, яка не піддається деформації. Полотна натягували, закріплювали спеціальними цвяхами конусоподібної форми з широким капелюшком і загостреним кінцем. У XX столітті замість цвяхів стали використовувати скоби степлера.
ПРОСТА КЛАСИЧНА НАТЯЖКА
При простому методі, полотно закріплюється скобами на торцях підрамника, так робити простіше, ніж закріплювати полотно із зворотного боку. Краї полотна неминуче будуть стовбурчитися з боків, але після обрамлення в раму з багета, нерівні краї полотна, як і скоби на торцях, абсолютно не видно.
ГАЛЕРЕЙНА НАТЯЖКА
Повного ж злиття з інтер’єром можна досягти використовуючи галерейную натяжку. У цьому випадку, зображення, нанесене на полотно, триває на торці планшета. Такий хід вельми вигідний тим, що плоске зображення набуває додатковий обсяг, картина виглядає не так традиційно як обрамлена в багет, до того ж економляться кошти на покупку дорогого багета. У наш час, у зв’язку з широким розповсюдженням принтів, саме цей метод набув широкої популярності. Якісно натягнути полотно можна лише на професійному обладнанні, використовуючи різні вигадливі інструменти і пристосування.
Щоб полотно після друку було захищено від шкідливої дії світла і пилу, а також більше схоже на намальовану картину, ми завжди пропонуемо покривати його після друку лаком.
Однак, щоб посилити реалістичність репродукції на полотні, можна після висихання лаку нанести ще й текстурний гель. Зовнішній вигляд репродукції наближається до вихідної картині, намальованої художником, тому що стають видні мазки, дуже схожі на справжні мазки фарбою.
Також потрібно розуміти, що часто додавати текстурний гель до гравюр, малюнків, акварелі, робіт класичного живопису — тобто до картин, де опрацювання деталей настільки ретельно, що мазків не видно навіть на самому зображенні — не має сенсу, заплатите більше, але при цьому виглядати буде безглуздо. Загалом, текстурний гель — відмінна опція, якщо мазки видно на самому зображенні, в цьому випадку гель додасть відсутній обсяг.
Гель наноситься вручну пензликом, кожен мазок окремо.
Працюємо
без перерви
без вихідних
Пн-Пт: 9:00 — 20:00
Сб-НД: 10:00 — 19:00
Працюємо
без перерви
без вихідних
Пн-Пт: 9:00 — 20:00
Сб-Нд: 10:00 — 19:00
Працюємо
без перерви
Пн-Пт: 9:00 — 19:00
Сб: 10:00 — 18:00
Нд: вихідний